Early spring

sutasz swarovski perły zielony żółty kolczyki

Wyciągnięte z archiwum kolczyki. To pierwsze, pierwsze przygotowane przeze mnie. Od tego się zaczęło. Kolczyki przygotowane zostały dla pewnej wyjątkowej i najbliższej memu sercu kobietki. Gdyby nie ona, pewnie nigdy bym nawet nie pomyślała, że jestem zdolna do rzeczy, których już dokonałam. Wierzyła we mnie zawsze i wiem, że wierzyć zawsze będzie. Piszę tu oczywiście o mojej Mamusi.
Kolczyki sentymentalne. Przygotowane zostały w kolorach wiosny, pomimo, że szyte jesienią. No, ale kto spoglądając na nieuchronnie zbliżającą się zimę, nie marzy o wiośnie. Nie wiem, jak Wy, ale ja zawsze. Takie ze mnie ciepłolubne stworzenie.

Early spring Swarovski pearls

Early spring Swarovski pearls

Early spring Swarovski pearls

0 komentarze:

Prześlij komentarz